loading...
سایت تفریحی ایرانیان | T 4 P . I R
AleX بازدید : 485 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

آلبوم جدید محسن چاوشی به نام من خود آن سیزدهم

 

 

لطفا برای حمایت از محسن چاوشی، این آلبوم را بصورت ارجینال خریداری نمایید.


آنچه که باید از آلبوم من خود آن سیزدهم با صدای محسن چاوشی بدانید:

قطعات این آلبوم شامل «غلط کردم غلط»، «کو به کو»، «رمیدیم»، «نگار»، «ستمگر»، «شیر مرد»، «من خود آن سیزدهم»، «قراضه چین» و «بهرام گور» است که چاوشی با اشعار کلاسیک شاعران بزرگ ایران مولوی، عطار، خیام، وحشی بافقی، باباطاهر و شهریار هنرنمایی کرده است.

تنظیم کنندگان:
شهاب اکبری ۴ تنظیم – کوشان حداد ۲ تنظیم – محسن چاووشی ۲ تنظیم – امیر جمالفرد ۱ تنظیم

اشعار این آلبوم از:

شهریار = من خود آن سیزدهم – ناله ناکامی

مولانا = صید جگر خسته – کوه به کوه – ای عاشقان – ….!

باباطاهر = نگار

وحشی بافقی = غلط کردم

خیام = بهرام گور

تعداد قطعات : ۹ تراکــ

سبک : پاپ سنتی ( تلفیقی از موسیقی سنتی و پاپ )

میکس و مسترینگ : کوشان حداد و امیر جمالفرد ( امیروکس )

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریحی ایرانیان,جدیدترین اخبار و زیباترین عکس های هنرمندان ایرانی و خارجی,اس ام اس جدید,نکات پزشکی و سلامت,مسائل زناشویی,آموزش آشپزی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,262
  • بازدید ماه : 1,262
  • بازدید سال : 17,091
  • بازدید کلی : 738,631