loading...
سایت تفریحی ایرانیان | T 4 P . I R
AleX بازدید : 2664 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

مهسا تقدمی بازیکن بسکتبال تیم منتخب مشهد با ۱۹۹ سانتی متر قد در واقع بلند قامت ترین دختر ورزشکار ایرانی است که به طور رسمی ورزش می کند.

 

مهسا تقدمی,بلندقدترین دختر بسکتبالیست ایران

 

این بازیکن بلند قامت بسکتبال را در این عکس در میان هم تیمی هایش مشاهده می کنیم. با وجود اینکه در این عکس کاملا خم شده اما باز هم از سایر هم بازیانش در تیم بسکتبال با قدی کاملا بلند تر مشهود است.

AleX بازدید : 3408 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

انتشار تصویر یک پلیس زن فلسطینی در اینترنت به یکی از پربحث ترین موضوعات کاربران شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی تبدیل شده است.

جوانان کشورهای عربی، به ویژه عربستان از پرتعدادترین اعضای شبکه های اجتماعی هستند و از جمیعت 11 میلیونی عربستان بیش از 5 میلیون نفر در تویتر عضو هستند. اغلب آنها به شکل جدی در بحث های سیاسی - اجتماعی شرکت میکنند و نسبت به کاربران سایر کشورها، کمتر از این گونه فضاها برای سرگرمی استفاده می کنند.
انتشار تصویر پلیس زن فلسطینی نیز با اظهار نظرهای متفاوتی مواجه شده و برخی او را نمونه صلح طلبی، برخی ها آن را نشانه فریبکاری و سو استفاده مقامات و برخی نیز آن را از مصادیق "جنگ نرم!" توصیف کرده اند.

 

 زیباترین پلیس زن فلسطین

AleX بازدید : 4019 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

 حتما میدانید بازیگران اصلی نقش اول زن و مرد در سریال شمیم عشق یعنی حوا و یوسف زن و شوهر واقعی هستند. در این مطلب به بیوگرافی بازیگران اصلی سریال شمیم عشق و تصاویری از جشن عروسی واقعی انها میپردازیم.

 

 تصاویر عروسی واقعی بازیگران سریال شمیم عشق

 

مشاهده عکس ها و توضیحات در ادامه مطلب...

AleX بازدید : 5321 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (1)

دختر جدید گوگوش هم پیدا شد

 

«من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه مخلوع ایران و یک خواننده زن لس آنجلسی می داند و می گوید حاضر است تا با آزمایش DNA هم ادعای خود را اثبات کند.

 

مشاهده بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

AleX بازدید : 1300 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

آخرین بازی تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی با حاشیه‌های هم همراه بود که ماندن بسیاری از بانوان پشت درهای ورزشگاه و حضور برخی از آنها در ورزشگاره از جمله این حاشیه ها بود.

 

بانوان پشت درهای ورزشگاه آزادی

 

مشاهده بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

AleX بازدید : 5257 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

یلا قبادی مدل ۲۴ ساله و دختر ایرانی الاصل اهل کانادا به تازگی ادعا کرده است که از جولای سال ۲۰۱۲ با کانی وست (همسر کیم کارداشیان) رابطه داشته و هم اکنون نیز که کیم کارداشیان دوران بارداری اش را می گذراند، رابطه اش ادامه دارد.
او در گفتگو با مجله استار آمریکا اعلام کرد: در هتل آتلانتیک با کانی وست رابطه داشته و حتی هفته گذشته نیز این خواننده رپ از او درخواست ملاقات کرده است.

 

رابطه ی دختر ایرانی با همسر بازیگر مشهور

 

مشاهده بقیه عکس ها و توضیحات در ادامه مطلب...

AleX بازدید : 2632 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 این دختر 17 ساله که قدبلندترین دختر نوجوان دنیا نام گرفته است دست در دست نامزدش در سواحل برزیل قدم میزد که سوژه عکاسان شد. به نظر میرسد این اختلاف قد 1 فوت و 4 اینچی هیچ تاثیری در رابطه عاشقانه این دو نداشته باشد.

 

بلندترین دختر 17 ساله جهان با نامزدش +عکس

 

مشاهده بقیه عکس ها و توضیحات در ادامه مطلب...

AleX بازدید : 1603 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

تراکتورسازی تبریز تیمی محبوب است. نه فقط در آذربایجان که تمام ایران این تیم خوب و هواداران پرشورش را دوست دارند و خوشحالند که در اولین گام آسیایی برابر نماینده امارات به برتری رسید.

هواداران تبریزی با عشق و علاقه ای مثال زدنی ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق می کنند اما هر ازگاهی نیز اتفاق هایی رخ می دهد که تاسف برانگیز است.

 

تبلیغ ضد ایرانی در تبریز و رسانه ملی +عکس-1

 

مشاهده عکس ها و توضیحات در ادامه مطلب...

AleX بازدید : 1930 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (1)

تبعات انفجار بمب در آکادمی گوگوش

 

گرچه پیشترها بسیاری از تقلب در آکادمی گوگوش خبرداده و روند کار نیز بر تردیدها در این خصوص افزوده بود اما گاف ناخواسته سایت من و تو دیگر مجالی برای دفاع نگذاشت، بررسی این تقلب همه چیز را مشخص تر می سازد.  

در آکادمی امسال برای هر شرکت کننده یک شماره مخصوص قرار داده شد تا طبق ادعای شبکه، رای های مردم راحت تر به شرکت کننده های مورد نظرشان برسد.

 

مشاهده عکس ها و توضیحات در ادامه مطلب...

AleX بازدید : 4032 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

 مرد زن نما در سرویس بهداشتی زنانه

سروان محمدحسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۷۱ مصطفی خمینی تهران در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از گزارش چندین فقره سرقت اموال شخصی با ارزش از دانشجویان یکی از دانشگاههای اطراف حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) پرونده ای در این رابطه تشکیل و در دستور کار کارآگاهان دایره تجسس کلانتری مصطفی خمینی قرار گرفت.

 

مشاهده عکس ها و توضیحات در ادامه مطلب...

AleX بازدید : 2183 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (1)

وانیا لاریسا در مراسمی که روز چهارشنبه ۲۰ فوریه در جاکارتای اندونزی برگزار شد تاج زیبایی را از دوشیزه سال ۲۰۱۲ این کشور تحویل گرفت.

مراسم میس ورد یا دختر شایسته در سال ۲۰۱۳ در کشور اندونزی برگزار می شود و وانیا لارییسا شاید شانس بیشتری داشته باشد!

او متولد ۱۸ نوامبر ۱۹۹۵ است و ۱۷ سال سن دارد و به عنوان یکی از استعدادهای درخشان کشور اندونزی در سال ۲۰۱۰ شناخته شده است.

 

عکس های زیباترین دختر کشور اندونزی 2013

 

مشاهده عکس ها در ادامه مطلب...

AleX بازدید : 5732 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (0)

مسابقه رقص با حضور دختران ایرانی در تهران


برای اولین بار در کشور جمهوری اسلامی مسابقه ای برگذار شد که سروصدای زیادی برپا کرد . مسابقه رقص با حضور دختران ایرانی در تهران و استقبال بی نظیر از این مسابقه بمب خبری سایت های اجتماعی شد…

 

مشاهده عکس ها در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سایت تفریحی ایرانیان,جدیدترین اخبار و زیباترین عکس های هنرمندان ایرانی و خارجی,اس ام اس جدید,نکات پزشکی و سلامت,مسائل زناشویی,آموزش آشپزی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 137
  • کل نظرات : 270
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 270
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 915
  • بازدید ماه : 915
  • بازدید سال : 16,744
  • بازدید کلی : 738,284